HTML

eldorado

Néhány ismert téma még több ismeretlen.

Friss topikok

  • lOc (a pasztafáriánus): Egyébként akkor sem értem meg a Palikot ha a diplomavédési hasonlattal jön valaki. Ha nem diplomáz... (2008.01.10. 11:12) Ránktelefonálnak! Szétszaladunk?

Linkblog

2008.01.17. 22:14 Asheron

Zöld Sasok

Bélyegezzetek meg nyugodtan hogy sportellenes vagyok! Az előző bejegyzés után sokaknak ez fog lejönni tudom jól. De nem érdekel irhattok nyugodtan bármit persze elolvasom de nem moderálok ki senkit sem.Mindenki maga állitja ki magáról ugyis a bizonyítványt a hozzászólásával. Igen a FTC ről lesz szó. Igen "a nemzet futballcsapatáról" ehh.. Fényévekre vagyok csak az igazságtól ha azt mondom: szánalmas. Nem a csapatról ez a véleményem hanem ami körülötte folyik. Azt még csak csak elviseltem hogy magukat szurkolói táboroknak hívó enyhén nacionalista csoportok nem kicsit támadták a mostani kormányt, mondván le akarják tenni az annak idején jobb oldalról erősen megtámogatott FTC-t. De hogy már a sokadszorra kiírt pályázat elbírálásának hitelességének sem hisznek az már az én hülye agyamnak is több mint sok. Persze akartam én őket megérteni is de hát valahogy nem jött át az érzés.Igaz a magyar bajnokságban szereplő többi csapatot sem tudom a magaménak érezni.Azok után pláne nem hogy azt látni hogy viszik a TE pénzed, mikor bajba kerülnek akkor meg megint segítse őket ki az Állam persze a TE pénzedből. Még mielőtt bárki felhördül, értem én hogy állami támogatás nélkül egy sport sem (meg persze sok művészeti ág sem)életképes ez rendben is van.Meg azt se feszegessük hogy adott sportág(művészeti ág) mennyi embert vonz nem is ez érdekel.Persze azért azt mindenki sejtheti hogy az FTC sem egy fél ország imádott csapata ahogy fórumokon lehet olvasni elvetemült fradidrukkerek hozzászólásaiból.Tudom én hogy mi a baj, nincs Fradi szívem.Leirom akkor hogy szerintem az hogy alakul ki civilizált országokban: 1.,Kedvenc futballcsapatomat leküldik a megye 2 osztályba mert a vezetői(és persze a tűz közelben lévő egyéb ügyeskedők) lenyúlták az ország nem csak Fradi drukkerei által is befizetett nem kevés pénzt. 2.,A csapatomat nem teszik a földdel egyenlővé, ám ez Állam nen adja oda 1 forintért(vajon miért?)a földterületet és az egész kócerájt.Ellenben kemény követeléseket támaszt annak érdekében hogy ez ne fordulhasson elő többé. 3.,A csapat egyben marad(mert persze mindenki él hal érte)és kemény munkával felküzdi magát az első osztályba. 4.,A gondos vezetésnek és a szigorú pénzügyi elszámolásnak hála megerősödik a csapat és lelkes fiatalok tömegei özönlenek hozzá mivel mindenki elött példa nélküli a fejlődése és irigylésre méltó a magyar mezőnyből való kiemelkedése. Sikert sikerre halmoz tehát van miért szeretni. Ha ez valaha is bekövetkezne hát akkor sem lenne oda érte az ország 3 százaléka sem.Hogy miért nem, hát egyszerű mert nem szeretik a focit. A focival összekötött lopást pláne nem.Ennyit a Nemzet focicsapatáról amiben lassan nincs is foci meg nem is csapat. Csak nehogy a Fradi szív is így járjon.Ha mégis senki másnak nem köszönhetik csak maguknak. Még lehet én is sajnálnám de ilyen áron inkább nem kell. Elalvás elött jutott még eszembe: Fradi drukker ül ,nézi a meccset, az unalomtól már a 4-edik percben kiesik kezéből a távirányító feje oldalra dől szunyókál kicsit.Felrémlik egy álomkép,egy idézet, vagy 30 évvel ezelöttről egy magyar óráról valahogy így: "Vajon van-e hova mennie, mit csinálnia, vagy a régi szép világ kápráztató fényéről kiderülhet, hogy sötétség? " De felriad mert kapnak mégegy gólt,nagyot sóhajt és már csak az jön ki a száján hogy:-Kiderült! FTC-Magyarország 2008

Szólj hozzá!

Címkék: világvége nemszeretem anyád vasutas?


A bejegyzés trackback címe:

https://eldorado.blog.hu/api/trackback/id/tr61301490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása