HTML

eldorado

Néhány ismert téma még több ismeretlen.

Friss topikok

  • lOc (a pasztafáriánus): Egyébként akkor sem értem meg a Palikot ha a diplomavédési hasonlattal jön valaki. Ha nem diplomáz... (2008.01.10. 11:12) Ránktelefonálnak! Szétszaladunk?

Linkblog

2008.01.09. 01:04 Asheron

Ránktelefonálnak! Szétszaladunk?

Persze, mindig így kezdődik hogy kevés az idő. Amikor meg végre tényleg rávenném magamat arra, hogy nekiálljak valami értelmes dologról bejegyzést írni akkor jön egy ilyen interjú... https://www.youtube.com/watch?v=AhplmspUlX8 Azt azért az Dakar fenséges hiábavalósága felett érzett minden tiszteletem ellenére is kénytelen vagyok megjegyezni ,hogy az egy dolog hogy elmarad( a Szervezők valószínőleg tudatában vannak a valós veszélynek)de hogy Lacinak hogy sikerül eljutnia az interjú alatt egy verseny terrorveszélyeztetettségétől(szép magyar szó) a föld minden lakosára kiterjedő náci fenyegetés boncolgatásáig az számomra még mindig rejtély. Hogy a két dolog milyen szinten nem hasonlítható össze abba nem mennék bele. Viszont ebbe a divatmajomban nem csalódom soha! Évek óta teszi tönkre az RTL Klubbal karöltve a Forma 1-es közvetítéseket, most meg ez... Mellékesem jegyzem meg eddig soha nem is hallhattunk tőle ilyen dolgokat mint amikről most beszélt, gyanítom most sem az éhező Afrika gyerekeiért fájt a szíve hanem hogy elvették azt a bizonyos játékszert. Nem akarom senki hobbiját kritizálni de minden erőfeszítés ellenére ne csináljunk már ebből a gazdagok sivatagban való furikázásából igazi sportot. Mert olyanok leszünk mint a Palik, vagy még rosszabb ,olyanok leszünk mint a terrorista aki minket fenyeget de a Dakart támadja meg és mi nem értjük hogy mit akar... 2008 Dakar

89 komment

Címkék: dakar palik divatmajom fürgyé le


A bejegyzés trackback címe:

https://eldorado.blog.hu/api/trackback/id/tr17290292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mike36 2008.01.09. 05:06:11

"ne csináljunk már ebből a gazdagok sivatagban való furikázásából igazi sportot"

tipikus csóresz duma
dögöljön meg a szomszéd thene is, mi?
a Dakar nem hobbisport, inkább gyárak versenye, te fasz

Dr. Stein (törölt) 2008.01.09. 05:44:35

Fosok a gyárakra, megválogathatnák az arcaikat.

majmune 2008.01.09. 05:47:36

Nem, a Dakar nem csak a gazdagok sportja, annál sokkal súlyosabb a helyzet: a fehér ember arroganciájának legpofátlanabb és leginkább arcpirító példája, szégyen, hogy létezik.

afutar 2008.01.09. 05:55:13


"médiaterrorveszélyeztetettség"

gabro 2008.01.09. 06:48:14

ó, te szegény, szegény fehérember, már megint mit akasztottak a nyakadba...
szégyelld magad.

XCoder 2008.01.09. 07:08:15

Persze hogy a gyárak versenye. Ahogy a többi sport (a sakkot kivéve, bár ki tudja) a doppingszer laboratóriumoké. Csak ez utóbbiak nem teszik ki a versenyzőkre az emblémáikat (még).

ROMANI ITE DOMUM! 2008.01.09. 07:24:44

Forma1 sport? Asse jobb ;)
Palikot meg azóta tartom igen-igen méretes seggfejnek, hogy először megjelent a Forma1-es közvetítéseken. És ez az érzés egyre csak erősödött bennem, míg végül teljesen leszoktam F1-ről és kikapcsolok tévét-rádiót, ha ez a barom megjelenik benne...

-putyin- 2008.01.09. 07:36:07

Palik László, aki 70km/h mellet felborul a sivatagban? Aki marhaságokat mont az f1 közvetítések alatt? Aki herélt sirály üvöltésével nézhetetlenné tette a air race-t? Nálam pont olyan előkelő helyen van, mint űrhajós anettka. ez is kb annyira autóverenyző mint baumgartner zsolti. de tudjuk jól, nem a tehetség számít...a származás inkább.

sz_ 2008.01.09. 07:45:39

"ne csináljunk már ebből a gazdagok sivatagban való furikázásából igazi sportot"

pedig az.
de ha ilyen demagóg vagy, megkérdezem: te havonta mennyi zsetont utalsz át az afrikai csóróknak? hozzájuk képest te is kőgazdag vagy.

lijo · http://asztalraba52as.blog.hu/ 2008.01.09. 07:58:54

A Dakar egy buziság! Aki akar, izgulhat rá, de mi a 'szomér' kell telesírni a médiát, hogy elmarad? Ki nem fo55a le? És ja: újgazdag sport! Jó-jó, akkor a gyárak versenye is! Ééés?
(Akkor lennének igazán fasza gyerekek, ha csak egyszer

samolyg 2008.01.09. 08:00:21

Szerintem vajmi kevés fogalmatok van a Dakar-ról, vagy akár bármilyen másik sportról. Ennyi erővel a fociról is mondhatnánk hogy 20 hülye kerget egy gömböt, 2 hülye meg várja hogy odarúgják nekik.
A rally is gazdagok sportja akkor? Mert a Dakar az egyfajta rally, a legkeményebb körülmények között, aki teljesíti az előtt (illetve az egész csapat előtt) le a kalappal.
Aláírom, akinek több pénze/támogatója van, több az esélye, de ettől függetlenül van aki éveken keresztül gyűjt hogy egyszer el tudjon indulni mert ez élete álma, és a második napon kiesik...
Hatalmas munka és felkészülés van mögötte, és sok sok felkészülést (agyban is) igényel. Nem arról szól hogy bedobjuk a zsetont, aztán megnyomunk egy gombot hátha nyerünk...
üdv

D-Fens 2008.01.09. 08:02:06

Egy biztos: egy ilyen sivatagi autóverseny igen komoly terheléssel van az emberi szervezetre és nem kevés kell, hogy kibírja valaki. Hogy ettől sport lesz-e, azt nem tudom.
Másik biztos: Palik egy seggfej, kurvára nem ért ahhoz, amit csinál, mégis csinálja. Vajon miért?

Juzo 2008.01.09. 08:05:44

"Évek óta teszi tönkre az RTL Klubbal karöltve a magyar Forma 1-es közvetítéseket"

Évek óta nem közvetít magyar forma1-et, mióta a hungaroring elnöke vagy mi:)
Amúgy meg még mindig messze jobb közvetítő, mint a többiek. Amikor ő beszél sose alszom el, a többiekén elég gyakran:)

0xFFFF 2008.01.09. 08:16:24

samolyg !

"A rally is gazdagok sportja akkor? Mert a Dakar az egyfajta rally, a legkeményebb körülmények között, aki teljesíti az előtt (illetve az egész csapat előtt) le a kalappal. "

Ez igaz volt rá az elején. Manapság már olyan, mintha a hazai nyár közepén kéne terepmotorozni/autózni. Beütöd a könyöködet, máris jön a helikoffer és babusgatják a bibit. Tudod mi a kemény ? Az ausztrál vörös sivatag. Na az kemény. Igaz, ott nem megy veled 55 fős team meg 66 fős tv stáb, hogy a dicsőséges bukásodat győzelemként tálalják....ot ha célbaérsz akkor életben maradsz, ha nem érsz célba, akkor jövőre valaki megcsodálja a csontvázadat. Na ez kemény.

SRK 2008.01.09. 08:18:08

Drága Blogger!
Az F1 épp annyira sport, mint a Dakar, szóval itt egy kicsit kisiklott az érvelésed...

Kedves Juzo!
Látom, te már leszoktál az F1 nézéséről... Sajnálattal tudatjuk veled, hogy Palik még közvetíti az F1-et, "pokolian" ordibálva. Ha nem is minden futamot.

-putyin- 2008.01.09. 08:19:27

samolyg,

Talmácsi akkor lett érdekes a médiának, mikor elkezdett nyerni sorozatban. addig tett rá a média. palikról meg orrba szájba lehetett hallani, pedig nem említeném egy napon a két embert. az egyik versenyző, a másik nem. vajon kire gondoltam itt a vesenyző alatt??

-putyin- 2008.01.09. 08:21:00

Juzo,

Én csak véletlen keveredek F1 közelbe, mert ez is már egészen másról szól, mint ezelőtt 15 éve, de úgy rémlik hogy Palik "Hetvennel Borultam" László még üvöltözik F1 alatt.

Don Johnson 2008.01.09. 08:26:36

tipikus flame vadász poszt, hajrá !

itaka 2008.01.09. 08:31:36

Ne keverd a sport illetve technikai sport -fogalmakat. A Dakar a Tereprally "tecnikai" sportág olimpiája. És hidd el nagyon nagyon sok pénztöl esnek el az afrikai "éhezők" az elmaradt verseny miatt.
Kétszer voltam már a versenyen.
A palikok lehet nem szeretni, de a Tereprally-ért sokat tett itthon.

bic 2008.01.09. 08:32:09

Tényleg ez a sok fasz, akinek soha nem elég a 4 kerékb´öl, és val´di sportnak tekintik ezt a gagyi pöfögéts a sivatagon keresztül miért nem mennek inkább gyalog dakarig, az tényleg emberprobaló lenne.Egyszer csak ott marad az a palik reménykedjünk. :DDDD

-putyin- 2008.01.09. 08:37:02

itaka,

kifejtenéd, hogy ő mitt tett ezért a sportért itthon?

Gecc 2008.01.09. 08:40:32

Juzo 2008.01.09. 08:05:44
"Évek óta nem közvetít magyar forma1-et"

Hat ebben nagyon tevedsz! Most is itt van a fulemben az allando "Gyulam" kifejezes, amikor egymast probaljak alazni a szar szovegukkel a kozvetites alatt. Laci es Gyula, mint Bob es Bobek, a ket balfasz. Hihetetlen mennyire kibaszott luzerek.

Es igen, Laci meg most is uvoltozik, ha valami tortenik a F1-ben. Es rohadt idegesito szokott lenni, mert erezhetoen total ra van izgulva a dologra, eppcsak, hogy nem megy bele a gatyajaba.

Zodac 2008.01.09. 08:44:10

Most őszintén...? Ki faszt érdekel, hogy elmarad a Dakar? Engem az sem izgatna, ha a F1 elmaradna...Szegény Laci, meg olyan volt, mint egy séretett ovis, akitől elvették a csattogós lepkéjét.:)) Azé' kíváncsi lettem volna, hogy ha esetleg valami gerilla beleereszt egy sorozatot a verdájába Mauritániában, akkor is ilyen nagy lett volna a pofája.

El Condor 2008.01.09. 08:44:56

Semmiféle náci fenyegetettségről nem beszélt Palik, ezt csak a szerző (aki valszeg jobbos beállítottságú) próbálja belemagyarázni.

Gazdagok sportja? Melyik nem az?

70-el felborult? Próbáltál már terepen 70-el menni huzamosabb ideig?
Persze divatos Palikot mocskolni, hisz ilyen a magyar, aki valamit is elért azt irigységből a sárga földig le kell hordani.

Persze egyesek tutira tudják, hogy Palik nem ért ahhoz, amit csinál.
Én meg azt érzem ebben az emberben, hogy iszonyatosan szereti az autósportot, és elfogadható szinten űzi is.

samolyg 2008.01.09. 08:46:51

Néhányan teljesen készen vagytok. Van amire nem is érdemes válaszolni.
De.
"Beütöd a könyöködet, máris jön a helikoffer és babusgatják a bibit"
Ez azért van mert az indulók befizetik a nevezési díjat és a szervezők ezért cserébe ezt IS megteszik nekik. Megint példát mondok, focimeccsen valaki megcsúszik egy galambszaron, megfogja a térdét, mondja hogy nagyon fáj, és már futnak is be a hordággyal. ??? ez miért baj hogy ellátják aki megsérült? Aki megszárad a vörös sivatagban az mitől faszább gyerek?
Talmácsira visszatérve: Valóban, sajnos a média nem kapta fel addig amíg nem kezdett el nyerni, ez sajnálatos, nem nagyon lehet vele mit csinálni. Én tisztelem, szeretem.
Palikról tényleg lehetett sokat hallani, de ha már úgyis mutatják a Dakart, úgyis beszélnek róla, akkor miért ne beszéljenek sokat a magyarokról? Egyébként biztos hogy Palikékról többet beszélnek mint a többi magyar csapatról? Lehet, annyira nem tűnik fel.
Forma1 közvetítésről:
Volt egy időszak amikor (ne kövezzetek meg, de pontosan nem emlékszem) vagy Vitray, vagy Knézy Jenő közvetített néhány futamot. Félreértés ne essék, tisztelem mindkettőt, de a Forma1 nem igazán ment... Unalmas, lapos közvetítések voltak, ha a futamon nem történt érdekes akkor elaludtam rajt. Palik azért "alkotott" :), még ha sok hülyeséget is mondott.

stroszmájerdoktor 2008.01.09. 08:51:02

Motorsportok????????????????????????
Mi köze van a sporthoz??????????
Mi benne a sport???????????

Azt sem értem, hogy ki az a lelki szegény akinek a közepesnél nagyobb élvezetet okoz azt nézni, hogy pár f@sz egy lebetonozott pályán köröket megy géperejű járművel.

Hiába! Nagy az isten állatkertje és az ilyen mike12 típusú f@szfejek vannak többen.

microgold · http://www.csillagvarazslo.hu 2008.01.09. 08:51:29

Juzo 2008.01.09. 08:05:44
"Évek óta nem közvetít magyar forma1-et"

Az összes Juzo-ra reagálónak:

BAMEG, tanuljatok már meg olvasni, hogy a medve akasztana a farkára benneteket! Juzo azt írta, hogy MAGYAR FORMA1-et! MAGYART, bameg! Azt meg télleg nem közvetít, amióta ő lett ott a tótuszfaktusz. Tudjátok, magyar Forma1, Hungaroring...hmmm?? dereng valami?

Gecc 2008.01.09. 09:00:07

En amugy nagyon csodalkozom Palik, hogy miert ezt nyilatkozta. Eppen beszeltem is valakivel errol, amikor bejelentettek, hogy nem lesz ebben az evben verseny, hogy vajon mit fog nyilatkozni Laci. Akkor aszontam, szerintem mint felelos csaladapa azt fogja nyilatkozni, hogy jobb ez igy. Valojaban ez lett volna elvarhato tole, de ebbol is latszik, hogy mennyire kibaszott onzo es nagykepu ember. Nekem az lett volna az elso gondolatom, hogy nehogy a csaladom apa nelkul maradjon.

Ettol fuggetlenul nem vagyok meglepodve a nyilatkozatan. Hogy ordit mar a vegen?! Asziszi F1 kozvetitesen van a hulyeje. :-D

Gecc 2008.01.09. 09:01:38

microgold · www.csillagvarazslo.hu 2008.01.09. 08:51:29

Oooooo, ize... ebben igazad van. De ettol fuggetlenul meg P.L. egy ostobenko kurva.

Gyulabá 2008.01.09. 09:05:24

"Persze, mingíg így kezdődik hogy kevés az idő" Először tanulj meg írni.

-putyin- 2008.01.09. 09:05:43

El Condor

na, ez aztán...

jobbos, akkor már nácit magyaráz bele. áááá, itt be is fejeztem a postolást..

lOc (a pasztafáriánus) 2008.01.09. 09:05:48

Én pl. kurvára nem irigykedek a Palikra, felőlem lehet akár a világ leggazdagabb embere is az a köcsög, csak ne mutogassák a tévében, ne halljam a rádióban. Az egyik legirritálóbb nyálas kis buzi a médiában. Forma 1-et közvetíteni pedig nem tud, akárki akármit mond. Én hallgattam a közvetítéseit és nála több baromságot még senki sem mondott közvetítés közben.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.01.09. 09:08:07

El Condor: Te egy igazi szarkeverő lehetsz. Most azt hiszed hogy nagy rafináltan elindítassz itt egy jobb oldal/bal oldal flame-et? Te nyomorék!

Gecc 2008.01.09. 09:10:25

Mi? Akkor most Palik Laszlo kissebbsegi? :-D

zebi 2008.01.09. 09:13:31

Írd le százszor, hogy mindig, két darab rövid i-vel. Úgy kell.

0xFFFF 2008.01.09. 09:14:08

samolyg kisfiam, te igen egyszerű ! Mi a kihívás a dakarban, ha állandóan ott megy anyukád mögötted és ha elcsúszol, hát felemel, mert megütötted a térdedet ? Mi ? Lófasz sem. A teljesítmény az, ha te, EGYEDÜL, nem a technika, a szponzorok pénze, HANEM TE csinálsz valamit. Érted-e ? Nem-e ? Buzi-e ?

0xFFFF 2008.01.09. 09:17:00

samolyg !

"Vitray, vagy Knézy Jenő közvetített néhány futamot. Félreértés ne essék, tisztelem mindkettőt, de a Forma1 nem igazán ment... Unalmas, lapos közvetítések voltak, ha a futamon nem történt érdekes akkor elaludtam rajt. "

1.) Nem elaludtál rajt, hanem elaludtál rajta !
2.) Unalmas dolgokat nem lehet érdekesen közvetíteni. Az nem lesz attól érdekes, hogy sikítasz, ordítasz. Esetleg irritálló lesz.

Kruger Papa · kruger.blog.hu 2008.01.09. 09:17:23

Egy kicsit túl misztifikáltuk ezt a Dakar nevű jópofaságot.
Feltünt nektek, amikor "Hans Jürgen a pék Düsseldorfból" gyári, széria autójával végigautózza a Dakart, végez kb. 15. helyen, a hazai média meg harsog Pailk, meg a többiek sikeréről, hogy ők a 48.helyen végeztek?

Okos magyarok meg egymással versengenek, nem is számít hogy hanyadik a versenyben, csak azt szajkózzák, hogy X. a leggyorsabb magyar a mezőnyben.

Mint ahogy Baumgartner Zsó is a leggyorsabb magyar volt az F1.ben.
by the way, jöttek a túristák, amikor meghallották, hogy Zsolti magyar? Megérte a milliárdot a buli?

tff 2008.01.09. 09:22:36

Microgold a magyarázatod egy igazi bullshit. Itt bazmegelsz, közben meg egy óvodás szókincse elegendő lenne ahhoz, hogy észrevedd, a megjegyzés a magyarországi (azaz magyar nyelvű televízióban leadott) közvetítésekre vonatkozik.

Gondolkozz nagyhangú szánalom! Egy igazi "először ugat utána gondolkodik" balfasz vagy.

MUHHAAAHHHAAAAAAAA

Gecc 2008.01.09. 09:23:42

Ajjaj... jon Bajumgartner Zsé is.
Na az volt meg egy erdekes kibaszott nagykepu ostobenko lofaszjoska. Raadasul annyira homokos, hogy nem is ertem, miert nem o indul a sivatagban.

MosoMasa 2008.01.09. 09:33:53

SRK 2008.01.09. 08:18:08

A barátunk valszeg a magyar F1-re gondolt, nem általában!
Palik Nagyságrendileg László! Kedvenc szavajárása, csak nem tudja mit jelent ...aszongya: nagyságrendileg 8,2 mp ... és a többi...

Gecc 2008.01.09. 09:36:35

Palik Laci, kocsog buzi!
Palik Laci, nyeszlett sunyi!
Paliiiiik, kocsog kis buzi!

Atkoltottem!
:-D

gergo 2008.01.09. 09:45:46

Maximálisan egyetértek a bloggerrel; amúgy ez a palik egy ostoba majom komoly rálátása van a világra ...De az a szégyen hogy ilyet leadnak a TV-ben ....

azta 2008.01.09. 09:51:08

:DDDD
ennyi f.szságot régen olvastam már!!!
:DDD
kérek mééééég!
esetleg jöhetne még egy poszt a műúszásról, jégtáncról, sakkról, stb., hogy mijafaszértvanilyenszánalmassport!

döntsétek el!

kedvencem: "szarunalmasformaegydakarmotogp! de azért véleményem az van róla! mégpedig: szemétbe velük!"

kedves mitudjukmiasport döntnökök: írjatok még!!!!!!

Blaus 2008.01.09. 09:58:47

Ha Pákó csokifasza is hírérték...
Akkor inkább a Palik és a Dakar...

nby 2008.01.09. 09:59:08

Palik szerintem is irritáló alak, utálom, amikor ő közvetíti a forma-1-et. Még a Gyula (Zollner?) is sokkal értelmesebb nála, csak az meg azt hiszi, hogy Palik az atyaúristen, és nem mer neki beszólni.
Na, de azért mert nekem, és sokaknak irritáló figura, az tény, hogy szereti az autósportot, és sokat tesz is a magyar autósportért, meg a Hungaroringért. Aki nem hiszi, járjon utána.
Baumgartnerre meg igenis legyünk büszkék, közepes képességű versenyző volt szar autókban, de legalább magyar volt. Kit érdekel, ha buzi? vagy hogy megalszik a tej a szájában...

Amúgy megvan itt a színvonal, nem mondom... mindenki csak a másikat szidja, anyázik, zsidózik, mittudomén... Ti mindenben csak a rosszat látjátok???

jorda 2008.01.09. 10:02:07

Palik buzi,vagy nem ? Nem tudom !
Egy biztos ,lányos hangja van és borzasztóan idegesítő az F 1 közvetítésnél rikácsolásával .

Az,hogy hobbiból bohóckodik a Dakar-on magánügy lenne,ha saját pénzéért tenné !

Azért sajnálnunk kellene,mert ez évben elmarad a hülyegyerek szórakozása?
Semmi szükség ilyen baromságokra,mint a Dakar.A legnagyobb márkáknál is élettartam tervezés jött be.Nincsenek már legendás megbízható autók ártól függetlenül!

alkaloida 2008.01.09. 10:19:26

Koszonet a terroristaknak, hogy megszuntettek ezt a szr versenyt.
Palik Laszlo egy arrogans bzi, kapja be. Drukkolok, hogy soha tobbet ne legyen Dakar.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.09. 10:20:14

gazdagok?? te eszednél vagy?? én mondjuk egy 220ezer forintos lepusztult 22 éves hondával szeretnék jövőre elindulni. és ahogy elnézem, nem biztos, hogy az én autóm lesz a legvacakabb a mezőnyben :) egy jobb sífelszerelés többe kerül! te nagyon el vagy tévedve! ez rohadtul nem erről szól! (a Bamako ralliról beszélek, nem a Dakarról)

burnsie 2008.01.09. 10:20:15

Azta mennyi szakértő!! Itt mindenki de okos f1, meg dakar témában!

Persze nem nézik, ösztönösen értenek hozzá.

Én azért szerettem volna Carlos Sainznak eg nagyon szurkolni, mert én az autó/motorversenyt szeretem.

És kimondom, mert itt annyira sokan ócsárolták a technikai sportokat, f1, dakar, és minden autósporton kívül az összes más sportot egy nagy faszságnak tartom...

Kösz, lehet beszólni...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.01.09. 10:21:29

(de gondolom azzal is ugyanez a bajod, te nagyon korlátolt, már bocs.) tipikus magyar hozzáállás! ha neked szar, legyen másnak még szarabb! nem elég magunkat isteníteni, még másokat is fikázni kell, ugye? na ezért, pont ezért, az ilyenek miatt utálok itt élni.

MosoMasa 2008.01.09. 10:23:29

gergo 2008.01.09. 09:45:46

Az még hagyján - de többször!

Czigler Zsolt 2008.01.09. 10:24:54

Sajnos az a helyzet, hogy majd' minden sport a gazdagok sportja, hisz nincs már a gyereksportoltatásban sem esélyegyenlőség. A Dakarban inkább az az ilyesztő,hogy mennyire nem valódi rally /pl.nagy gyári csapat gond esetén fél óra alatt kicseréli a motort,és tüz, a magányos hobó meg csavargás helyett csavaroz,hihi/.
Az áldozatok kis büdös éhező niggerek, akiket elgázolt az arra száguldó "mennyapicsábaazutamból".Képzeld már el, ahogy átszáguldozik Magyarországon 500 amerikai kréten,leszart büntetőcédulákat, baleseteket , szemetet és csalfa álmokat hagyva maga után...
Amúgy meg mindegy, a pojáca valahogy úgyis összekapirgál magának valami zsíros hobbit, ahol lehet pózolgatni, macsóskodni,úgyhogy látjuk még,sajnos.
Bár jó lenne tudni,kinek kell egyáltalán?!

alkaloida 2008.01.09. 10:25:16

Buko: akkor elmehetsz apad fszara.

Az autoversenyzes egy ertelmetlen, folosleges, unalmas fos, aminek az elovilag tokretetelen kivul semmi haszna. Pokolba vele.

Gecc 2008.01.09. 10:31:38

alkaloida 2008.01.09. 10:25:16

Igy van! Nezzen inkabb mindenki dartsot. Kozben sorozni is lehet, meg kiabalni.
Palik pl lehetne darts tabla. Amekkora arca van, siman mindenki tripla huszakat dobna rajta. :-D

MosoMasa 2008.01.09. 10:32:30

stroszmájerdoktor 2008.01.09. 08:51:02

A sport egy meghatározott célú mindennapos tevékenység, a mindennapoktól különböző környezetben; célja a versenyzés, a szórakozás, eredmény elérése, a képességek fejlesztése vagy ezeknek kombinációja. A kitűzött cél határozza meg a sport jellegét, a sportoló (vagy csapat) képességei és bátorsága mellett.

Ebből következik, hogy a gátfutás egy stadionban nézők ezrei előtt sportnak számít, míg egy patak átugrása kirándulás alatt egyszerűen csak a lábak szárazon tartására tett kísérlet.

Sokféle sport létezik, amelyek mind jelentősen hatnak az emberek érdeklődésére, időbeosztására és pénztárcájára, akár sportolóként, akár nézőként élvezik.
(Wikipedia, Értelmező...)

gab78 2008.01.09. 10:33:28

"Beütöd a könyöködet, máris jön a helikoffer és babusgatják a bibit"

Ezt mond annak a pár motorosnak akik meghaltak az utóbbi években a dakaron. Ma már talán ez az utolsó technikai sport, ahol a versenyzők tényleges kockázatot vállalnak az eredményekért.

Drout 2008.01.09. 10:35:44

"ilyesztő"
egyes, leülhetsz

MosoMasa 2008.01.09. 10:37:01

gab78 2008.01.09. 10:33:28

Na ez hülyeség. F1, Rally, egyéb autó/motor versenyek? Sehol kockázat? Uggyanmár.

Drout 2008.01.09. 10:37:30

Játszák le az egészet vmi játékteremben és nem fog megsérülni senki, mégis veregethetik egymás vállát

Blaus 2008.01.09. 10:41:38

A Dakaron (sem) lehet motort cserélni az autókban...
Ahogy a motorokon vázat...

A gátfutásnál gyógytorna a technikai sportoknál szerelés...

Ki mit szeret...
Azért, ha nem csak elvakultan osztanátok az észt utána nézhetnétek, hogy a Dakar vagy akár a Bamako mennyit ad az afrikai országoknak amiken áthalad...

Ja, hogy ezt nem tudjátok?
Ahogy azt sem, hogy a Palik média és egyéb kapcsolatai milyen mértékben segítették itthon a technikai sportokat?

Egy konkrét és értelmes indokot, hogy miért pofáztok olyanról amiről fogalmatok sincs?
Az, hogy me` nem tetszik az nem indok. Érveljetek, hátha meggyőztök...

Drout 2008.01.09. 10:43:15

Cirkuszt, kenyeret. Most elvették a cirkuszt a néptől ezért a siránkozás

azta 2008.01.09. 10:45:18

annak aki ért hozzá!!!
volt a Discovery-n egy ausztrál sorozat a Dakarról. na! az ütős volt!

azon ámulok, hogy akit nem érdekel ez a történet, az milyen szinten képes fröcsögni! ma, amikor van 40 féle magyar nyelvű csatorna, plusz amúgy is csak napi fél órás összefoglalók vannak, vagyis van az idő eltöltésére alternatíva, akkor mi a franc zavar be? az ablak alatt börrögnek a motorok? vagy a magánpénzek ilyen elköltése a gond? vagy mi?

aszfaltbetyár 2008.01.09. 10:53:05

én már vártam, hogy mikor hördül fel afrika a verseny ellen. valahogy nem normális, hogy mások lakóterületén több ezer száguldozó gép átsöpörjön. baleseteket okoznak, gyerekeket gázolnak, szétkúrják a természetet, csak mert ez a szórakozásuk. és egymás után indulnak a rally-k. a versenysport versenypályára való, nem pedig alamizsnáért megvásárolt szerencsétlenek otthonaiba. a Palik szánalmas.

MosoMasa 2008.01.09. 10:53:06

Blaus 2008.01.09. 10:41:38
Na te sem sok "konkrét" dolgot mondtál... csak puffogtattál a levegőbe.

Miki 2008.01.09. 10:55:36

Ez az a palika amelyik amőbázott a tévében-e? Az a műsor tetszett, egyszer végig is néztem egyet. De ez a youtube-os videó... Ez az ember beteg. Szerintem teljesen őszintén elhiszi, hogy a világ az autósport körül forog csak azért, mert az ő kis világa igen. Faék.

Pahoo 2008.01.09. 10:56:41

Micsoda egy hülye vagy te :D...

kopzol 2008.01.09. 10:57:33

Természetesen, ha a saját pénzén -és nem az adófizető állampolgárok adóján - versenyezne semmi bajom nem lenne a Lacival. Más több ezer ember hobbiját sem szponzorálja az állam! Ha egy évig erre a versenyre készült, mint kiderült a nyilatkozatából, akkor egész évben miből élt? Mit dolgozott napi nyolc órában? Mikor dolgozott mint F1-es igazgató?
Szóval ezeket sajnos mind "mi" fizetjük, dehát ilyen a magyar. Csak szop és szop és szop.

tanár úr 2008.01.09. 11:04:30

ne csináljunk már ebből a gazdagok sivatagban való furikázásából igazi sportot"---meg a másik Babamucsi vagy mi...dögöljön meg akinek erre van ideje és pénze. Van egy ismerősöm, drogos huszonéves fia aki nem tud mivel feltünni ,megy erre a babamucsira a sivatagba...csak megdöglik:))hehe

Dr Kangörény 2008.01.09. 11:04:37

Ez egyszerűen szeretem-nem szeretem kérdés. Én speciel a focit nem bírom elviselni, most kezdjek hőblizni a foci miatt, ami nálunk egyszerű pénzpocsékolás ill. a lopás legális formája? Akkor már jobb ennél a Dakar.

Miki 2008.01.09. 11:07:41

Nem a Dakar-ról szól ez itten kérem. Azt nem kell bántani, még mindig a legkeményebb motorsportok egyike. Főleg 2 keréken. Csak már megint van egy honfitársunk, aki félreértelmezte önmagát, és némiképp hülyét csinált magából az egész ország előtt. Újra. Ez kicsit vicces, kicsit szánalmas, de legalább eltelik az idő ebédig valahogy.

Blaus 2008.01.09. 11:09:29

Szögezzük le a Lacit én sem szeretem...
A vezetési tudása is hagy némi kivánni valót... :)
De...
Eljutott az amöbázásból odáig, hogy több lapnak volt a tulajdonosa, hogy a Hungaroring igazgatója, hogy az ország nagy része már a hangjáról felismeri...
Az ilyen embernek nagy a befolyása.
Még akkor is ha időnként hülyeségeket mond...
Fel van háborodva. Jogosan. Ti mit mondanátok, ha 5 kemény egyetemi év után a diploma védésetek napján azt mondják: bocs, ma nem lehet, majd 5 év múlva...
Nem a Te hibád, Te mindent megtettél mégis megszoptad...

Én azt gondolom az 5 év valamelyik egyetemen még nem is olyan, mint egy év készülés a Dakarra...

Amúgy a szponzor nem egyenlő az állami támogatással...
Technikai sporttal foglalkozó egyesület nem kap állami támogatást, hála a nem is olyan régi sporttövénynek...

Miki 2008.01.09. 11:15:46

Balus: "Én azt gondolom az 5 év valamelyik egyetemen még nem is olyan, mint egy év készülés a Dakarra..."

Ezt minden diplomás nevében kikérem magamnak. Hol is végeztél?

stardust 2008.01.09. 11:19:30

Bukowszky! Nem kéne ennyire szerényítened a 200ezres autóddal. Szerinted az mennyi benzint/gázolajat fogyasztana el 8000 km-en? Tavaly megcsináltam a Bamakot, jópofa TÚRA, de azzal alakoskodni, hogy nem drága, erős pofátlanság. Amúgy a bamakos "versenyző" populáció nem a létminimum környékén élőkből kerül ki.

Gecc 2008.01.09. 11:19:42

Miki 2008.01.09. 11:15:46
"Hol is végeztél?"

A Dakaron! :-D

tanár úr 2008.01.09. 11:22:49

Amúgy a bamakos "versenyző" populáció nem a létminimum környékén élőkből kerül ki.---------jah a gazdag ingyenélőkből és drogosokból

tanár úr 2008.01.09. 11:23:36

Amúgy a bamakos "versenyző" populáció nem a létminimum környékén élőkből kerül ki.---------jah a gazdag ingyenélőkből és drogosokból

stardust 2008.01.09. 11:27:21

tanár úr! ennyire hülye és/vagy irigy nem lehetsz! sem ingyenélő, sem drogos nem vagyok, mégis elindultam 2007-ben. szerinted ez hogy lehet? hogy a p..be lehet az valakinek elképzelhetetlen, hogy bizonyos emberek normális munkából tisztességesen szerzett jövedelműket esetleg pont egy ilyen szórakozásra költik el?

Blaus 2008.01.09. 11:30:23

BME közl. mérnöki...

és hogy legyen összehasonlítás: jártam már Dakarban...

Gecc 2008.01.09. 11:32:26

stardust 2008.01.09. 11:27:21

Tenyleg nem cseszegetes keppen, de mivel indultal el? Csak kivancsisagbol.

Nem tudok sokat a Bamako rallyrol, de ugy tudom elkepzelni, hogy inkabb csak egy jo hecc, mint igazi verseny. Es ebben a formajaban tok faja lehet.

stardust 2008.01.09. 11:37:17

Gecc! Egy 19 éves terepjáróval, 1 évnyi komoly felkészítés után. "komoly" alatt sok munkát értek és relatíve kevés pénz. igen, jó móka, életem élménye, de nem verseny és számos résztvevőről nagyon rossz véleményem van. de nem mind drogos, újgazdag, ingyenélő stb.

Gecc 2008.01.09. 11:47:41

stardust 2008.01.09. 11:37:17

Es mennyire igenyel a "verseny" igazi terep autokat? Csak mert most ugye pl a BKV is egy buszt akar inditani. A futam inkabb jobb utakon halad? Vagy itt is vannak megmaszando dunek?

stardust 2008.01.09. 12:22:21

Mivel úgy/arra mész, ahogy/ahová akarsz, gyakorlatilag bármilyen autóval meg lehet csinálni. Persze igazán élvezetes akkor lesz, ha kimész vele terepre, sivatagba, szavannára. Csak ajánlott útvonalak vannak, minden rád van bízva. Mi pl. egy helyen tettünk egy majdnem 1000 km-es kerülőt, mert épp másfelé akartunk menni. Ebbő adódóan nem is tudod összehasonlítani az egyes csapatok teljesítményét. Meg nem is igazán erről szól, sokkal inkább a kalandról meg arról, hogy jól érezd magad.

Gecc 2008.01.09. 12:28:21

stardust 2008.01.09. 12:22:21

Na pont igy kepzeltem el. Koszi.

átlátó 2008.01.09. 12:38:13

Minden tekintetben nagyon hasznosak ezek a versenyek. Feltétlen előreviszik a világ fejlődését és új felfedezést is tesznek. A Palik Lászlóért azért elmorzsolok egy könnycseppet a szarkalábaim barázdáiban. Rendkívül tehetséges ember,-láttam nyalni annak idején Princz Gábor úr ánuszát is-biztos talál valamilyen vígaszt és fel tudja dolgozni a feldolgozhatatlant. Addig az üres "redbulos" doboz markolászása helyett -évek óta görcsösen kapaszkodik benne- megírhatná önéletrajzi regényét és egy cd-t is kiadhatna. Nagy az igény rá.

Asheron 2008.01.09. 17:38:39

Juzo:ugy értettem a magyar közvetítéseket abban pedig van gazdagon...
Amugy javítva kössz.
SRK: Köszi mindkettő sportnak számít, nekem nem is ezzel van bajom
hanem a dögszagra gyűlő Palikokkal.
Gyulabá:Javitottam a hibát amugy hozzá is szólsz a témához is néha?
Zebi:Ahha javítottam kössz.
Azta:meg még aki nem érti:A Palikról szól a bejegyzés nem a Dakarról.
Miki:Na neki átjött.
Amugy köszi mindenkinek a sok hozzászólást tanulságos volt.

Beregibetyar 2008.01.09. 17:44:29

Nem nagyon tudok gyűlöletesebb embert a magyar televíziózásban, mint ez a mocskos Palik. Nagypofájú megélhetési jófej. Utálom a Forma1et, mióta ő közvetít. EGy igazi büdösgyökér, exhibicionista faszfej. Tök mindegy miért mit tett (más is megtehette volna, csak nem engedte a tűz közelébe ez a arrogáns bunkó). El kéne vegye Anettkát és együtt szerepelhetnénenk mindenhol, talán még az űrbe is együtt lövődhetnének ki...vissza se jöjjenek sohatöbbet..

lOc (a pasztafáriánus) 2008.01.10. 11:12:59

Egyébként akkor sem értem meg a Palikot ha a diplomavédési hasonlattal jön valaki. Ha nem diplomázhatok, majd csak 5 év múlva akkor nem fogom a rádióban, tévében, újságnak azt nyilatkozni hogy most majd a szegény afrikaiaknak nem tudok segíteni és több ezer ember munkanélküli lesz mert nem tudtam lediplomázni.
Én pl. ebben az esetben azt mondanám hogy b@sszák meg, mert erre készültem évekig és most meg bejelentik hogy mégsem, de nem hazudoznék álszent féreg módon mindenféle másról.
süti beállítások módosítása